Wednesday, November 19, 2008

Melodi Hati

Jelingan yang manja
Membuatku terleka
Senyuman yang manis
Membuatku terlukis

c/o
Kemana pergi
Semua ini
Akan ku hadapi tanpanya disisi

Lenggang lenggok pinggulmu
Membuatku terpaku
Lesung pipit pipimu
Membuat ku termangu

c/o
Kemana menghilang
Terbang melayang
Akan ku teruskan apa yang di juang

Lirik ni adalah single or lagu terbaru band aku yg aku buat lirik & melodi dia skali.. klu da wat lirik, mstila ade melodi kn? hohoho.. Aku dpt idea buat lagu ni masa waktu maghrib, masa ngah lepak2 b4 nk mandi.. aku pon xtaw ape main purpose lagu ni, tp yg mungkin pasti (I guess so) apabila org ngah putus cinta kot.. hahahaha.. klako siak.. kpd sesiapa yg ade idea ape meaning sebenar blh la usulkn cadangan anda ek.. xpela, ni hasil karya & nukilan aku & aku bangga dpt buat ngan hasil titik peluh aku sendiri (wlupon xde peluh pon).. hohoho..
Band aku akan rekod lagu ni, (tp xtaw bila lg) nk 'touch up' ckit bg sedap telinga mendengar.. hohoho..

Sekian,
Fasha Sandha

1 comment:

Shemmi said...

haha...poyo nyer si Fansha Sanda ni ek..
tapi..
bila nk release nyer?
saya nak dengar