Monday, March 9, 2009

Adilah turn to 1..

Kalo da mengadap laptop, layan tenet mmng ni la keje aku.. mls mok stdy, wat asement & sewaktu dgnya.. bosan2 ni aku update blog la jawapan dia..

Smlm ptg aku smpi Shah Alam dr Muar.. best gak holidays 3 ari 2 mlm kt Muar.. dpt mkn ape yg aku nk, Mee Kari hasil tgn mak aku.. hohoho.. i luv u 4ever & ever Mum..

Pas 2 akak aku bli kek Chocolate Indulgence Secret Receipe.. aduhh, mmng syahdu gler mkn.. almost half of the cake aku mkn.. hahaha.. akak aku beli sempena bufday anak buah aku yg msuk setahun 19/2 ari 2.. kesian bdk 2, demam.. pg sbtu 2 pegi klinik, mkn ubat & tido.. ptg da baek da, blh 'mengemas' satu rumah.. hehehe..

Dh la, aku nk wat asement ni, tp mls gler.. kena gak wat..





Sekian,
Bunga Citra Lestari

1 comment:

LoveShak said...

sedap sial mee kari... perghhhhhhhh