Tuesday, June 30, 2009

Mr Dean..

Entri ni di tulis lepas aku baru habis lipat baju sebakul & ada lagi sebakul menunggu.. hebat kan aku? aku memang suka buat kerja2 amal macam ni.. di sebabkan rumah aku dalam proses renovation, semua baju2 yang dah kering di kumpul kat bilik aku.. so, kepada sesiapa yang berhajat nak datang umah aku, buat masa ni tak sesuai lagi la.. nanti tak pasal2 korang kena duduk kat rumput depan umah aku.. tapi yg bestnye, umah aku da jadi 2 tingkat.. gler best!


Gambar kat atas ni merupakan Dekan Fakulti Sains Sukan & Rekreasi.. dia masih single.. ya single.. muka jek nampak ganas, tapi hati dia baik.. tapi tegas dalam kerja.. and 1 more things, ada 2-3 orang classmates aku failed paper dia.. tak lawak kan?

Sekian,
Mulan Jamilah

2 comments:

Tapak Kaki said...

aku nak tolong lipa baju-baja ko boleh x?

Musezafar GB said...

lipat underwear aku chare gak.. ;p