Tuesday, October 13, 2009

kadang-kadang perkataan SALAH boleh jadi BETUL..

minggu ni aku melalui hari2 kesuraman dengan jayanya.. banyak benda buat hidup aku suram bagai melukut di tepi gantang.. itu pepatah bagi orang2 malang macam aku.. dan kesuraman ni kadang2 mengajar aku matang, matang dari segi fizikal dan mental.. matang dengan kehidupan zaman sekarang, zaman yang semakin lama semakin menjadikan manusia lalai dan alpa..


p/s: banyak gambar nak aku upload, tapi disebabkan adobe photoshop takde (laptop baru lepas format), so terpaksa ditunda..

Sekian,
Umie Aida

2 comments:

miss diyana said...

plak ko ni..shiannyer...ape yang menyebabkan ko rase suram....ala ok la tuh dapat suram daripade aku hidup disulubungi misteri...hahahah...dey...happy la dey...yenna!!!

Musezafar GB said...

banyak benda la beb.. sampai pening pikir satu2 yg datang.. huhuhu..