Tuesday, December 21, 2010

Sebelas, dua ribu.. Selamat Hadir!

Apa lah agak²nya azam tahun baru ni ya? penat kalau asyik nak list je, tapi bab nak buat tu agak payah..

Takpelah, ikut budi bicara diri kau sendiri jela.. kalau tak list kan pon, you still can live in the year 2011, right? If you want it, you've got to learn to reach out there and grab it.. tapi yang penting kau mesti berubah dari negatif ke positif, tak dapat banyak, sikit pon cukup.. dapat hisap rokok sebatang selama seminggu pon cukup.. boleh?

Kenapa ya setiap kali kalau aku keluar dengan abang aku, first impression orang, "eh, adik kau ke tu?".. kau tak nampak ke fizikal dia lebih tinggi dari aku, muka dia berkedut-kedut dari muka aku yang bebas dari sebarang jerawat ni? dia abang aku, ABANG, bukan adik.. kalau kau tak nak makan nasi menggunakan tiub melalui hidung, kau jangan nak tegur² sedemikian rupa.. kau paham? kalau kau buat juga, paling koman pon aku buat kau pakai head gear macam Petr Cech, seumur hidup!

Kan dah lari topik.. haa, takde mood nak borak lagi dah.. babai..
Sekian,
Hana Tajima

7 comments:

Tapak Kaki said...

haha.. sentap habis. ko muka tua macam aku jugak tapi nasib baik aku sorang je laki.haha..

sudah lama tak dengar kabar si baju putih itu..

Anonymous said...

sedar la sin

Musezafar GB said...

sentap gile kentang siot.. takpe din, kita geng.. hehe..
baju putih pon tak berapa nak dengar khabar la..

WaniTab: den sodar ni jang oi..

Unknown said...

x tau pun ada belog..ni nasib bek aku nampak muka aku wakaka.. Nak memollow lah

Musezafar GB said...

muka kau kan jadi cover majalah, mestila kena letak.. haha

Tapak Kaki said...

ko selalu pergi shoot ngan si baju putih tu ke?

Musezafar GB said...

xdela, haritu je saja ajak dia sebab dia nak test dslr dia tu..