Monday, February 18, 2013

Short notice at this moment

Assalamualaikum dan Salam 1 Malaysia..

How everyone doing? I hope you guys doing great.. sejak dua-menjak ni aku perasan kat diri aku, passion untuk menulis kat blog dah semakin pudar.. kalau dulu masa undergraduate, banyak betul permasalahan serta idea-idea baru nak aku utarakan.. sekarang ni dah takde nafsu untuk menulis.. mungkin sebab aku dah mula bekerja, jadi aku lebih terarah untuk menumpukan segala usaha dan tenaga dekat pekerjaan aku.. haa ayat kau memang kerlas!

Memang betul sebenarnya, pressure serta stress dekat tempat kerja dengan masa belajar sangat lain.. kalau dulu buat assignment, copy paste, lepas tu edit sikit sudah memadai.. tapi kalau masa bekerja kau kena buat all out, fizikal dengan mental kena blast, baru produk yang kau hasilkan tu berkualiti..

Aku cuba jugaklah untuk berjinak-jinak balik untuk berblogging ni balik sebab dengan platform ni aku rasa selesa untuk voice out semua agenda-agenda kehidupan aku..

Sekian,
Emma Maembong

2 comments:

miss diyana said...

yeaahhhhhh!!...

Unknown said...

Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
Jika ya, silahkan kunjungi website ini www.kumpulbagi.com untuk info selengkapnya.

Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)