Monday, July 20, 2009

Moving in, moving out..

According to research in the Journal of Family Psychology - Couples living together before marrying have a higher chance of getting divorced than those who wait until they were engaged or married.. sumber ni aku dapat dari newspaper The Sun.. ni tazkirah aku untuk hari ini.. ;p

Banyak benda yang aku nak citer since aku dah sampai Shah Alam 2 minggu lebih dah, tapi di sebabkan internet kat rumah aku macam haram dan juga broadband aku yang sangat2 lembap, malas aku nak update blog.. ni aku dapat pon pakai komputer office, pinjam Cik Sue punye.. haha..

Sekarang aku dah tak duduk kat Apartment Brunsfield lagi sebab ada housemates aku dah praktikal lain2 tempat.. so kitaorang decide untuk keluar la.. almost 1 year and half la kitaorang tinggal kat sana.. macam2 benda best dan juga tak best jadi kat sana.. pasni dah jarang la makan kat mamak bawah rumah, Jalani Cafe.. Bihun Kungfu dia masyuk dowh.. haha.. housemates aku yang dulu - Jinggo (sebulan jek), Boboy, Bayau, Ewan, Botak, Pok Din, Lan, Pecho (1 sem jek), Apis (1 sem gak) dan Bulah (sekarang housemate aku lagi.. haha)..

Sekarang aku stay kat flat seksyen 7, blok 56.. okay la dari Pusat Commercial yang tak berapa nak commercial tu.. haha.. yela, tempat dia pack gila, kalah Bukit Bintang.. and then aku sekarang dah start practical training kat Jabatan Belia dan Sukan Negeri Selangor.. agak best la tempat ni.. pergi kursus semua nya free.. hari tu baru jek pergi kursus asas kayak - Star One.. lepas tu kursus asas Jetski.. gila best, first time aku naik benda alah tu.. excited! and event terbaru hari tu, Karnival Kecergasan peringkat Negeri Selangor.. aku kena handle bahagian futsal.. pon best gak la, organizer merangkap peserta.. haha.. petang kol 3 terus gerak pergi Bukit Jalil tengok Man Utd vs Malaysia.. hari Jumaat sebelumnya pergi Shout Awards, dapat tiket free kan..

Banyak benda happen since aku dah kat Shah Alam ni yang tak sempat aku nak kongsi.. Jumaat, Sabtu and Ahad ni kena pergi Perak, ada sukan tradisional.. tapi aku macam malas nak pergi, nak rest la beb..


Sekian,
Ella

No comments: