Friday, July 31, 2009

Hot Stuff..

Setelah sekian lama menunggu, akhirnya dapat gak aku beli jersi Man Utd.. ya, jersi Man Utd, bukan jersi liverFOOL, arSENGAL mahu pun chelSHIT! kenapa, korang tak percaya ke? takpe, kat bawah ni aku sertakan bukti2 yang boleh di anggap kukuh oleh mata kasar.. kalau tak percaya gak, datang jumpa aku sendiri.. ada faham? bagus.. dan aku juga dapat kotak limited edition sekali beb.. first come first served..

p/s: dan aku akan cop baju ni dengan nama Micheal Carrick, 16.. jangan sesiapa berani untuk cuba2 letak nama & nombor ni okay..

Sekian,
Misha Omar

4 comments:

miss diyana said...

wawawau...mahel yer...bla la ..g tgk mu men pun tak ajak..

Musezafar GB said...

nk ajak ko pon duit ko da abes betul kete.. haha..

Tapak Kaki said...

wei...aku pun ada selai baju mcm tu. sebijik sama mcm ko. tp kat blkg jesi tu ada tulis "aku tipu ko".haha

Musezafar GB said...

tawla ko xdpt nk beli jc liberpul.. sape suruh ko sokong team carlsberg! hak3..