Tuesday, February 22, 2011

Serius, ni betul² serius. Aku lupa klik Publish Post hari tu.

Weekend baru² ni aku mengembara ke utara tanah air, mengembara dengan tujuan dan bukannya membawa diri naik scrambler macam Azroy tu.. Busit!

Aku pergi menghantar cikgu baru, cikgu MRSM yang kena posting di hujung perak dan laluan yang sama juga boleh pergi Kelantan, Thailand dan juga Kedah.. 3 tempat sekali langsam kau boleh pergi..

Ni 1st time aku sampai ke tempat tu, kira hulu sikit la, hulu banyak sebenarnya.. MRSM tu baru je beroperasi since 2008.. tempat pon still fresh lagi, tak banyak penempatan berdekatan.. alhamdulillah, rezeki beliau untuk jadi cikgu dan lepas ni insyAllah rezeki aku plak.. semua tu kuasa Allah..

Entry kali ni banyak memaparkan sikap rendah diri dan juga keperibadian aku yang soleh (tangan kat dada, mata ke atas)..

Kredit kat Dion dan Family sebab sudi tumpangkan rumah dia untuk 1 malam.. sempoi betul Encik Ruhuton Aabid tu.. tak lupa pada WaniTab sebab jadi pemandu ke 2..

Sekian,
Siti Saleha

3 comments:

Jose' Patrick said...

My I know who the new teacher of MRSM? hehehehe.. cover betul mamat neh..jgn lupa koling2 member ajak mkn nasik minyak ek..hehehehe..

Tapak Kaki said...

nape ko tak singgah je kat rumah aku? cakap satu laluan.. langsam terus la..haha

Musezafar GB said...

josey: the person that you want to know is Natalie Imbruglia. haha

din: take another 5 hours to Kelantan, mati aku. haha