Wednesday, February 4, 2009

Serabut + Serabai + Serabi

Salam..

Lama da aku xupdate blog ni.. yela, bz kn ngan asement.. wat asement je mengalahkan s/u PM pnye keje.. brlambak2.. everyday, msti jek ade keje, xsah klu 1 ari 2 lecturer nk tgk ktorg snng.. ade jek bnda nk bg..

Kol 8 pm td aku br jek smpi umah dr Sekolah Menengah Pendidikan Khas Setapak (cacat penglihatan).. ktorg pg 1 klas r sbb tlng lecturer research ktorg wat fitness test kt bdk2 2.. menurut pd tentatif program, ktorg patutnya grak dlm kol 9 am, tp bila aku da smpi jek fakulti, dak2 ni ckp grak kol 11.. fuhh, pnyela mnyirap darah gua, taw wa sambung jek tdo td.. xpela, lpak cafe jap pas 2 grak g kolej perindu, bilik pecho.. layan Jozan jap si Zizan donlod.. da kol 11 jek ktorg grak g fakulti.. tgk2 bas ngah tnggu ktorg.. haa, padan muka, td lmbt sgt.. hahaha.. dlm bas aku mgabiskan masa ngan tdo, sdar2 jek da smpi.. pas 2 program start pon dlm kol 3 sbb tngu bdk2 pendidikan khas ni abes klas, mkn & smayang skali..

Start jek program, aku jage bhgian Agility Test.. fuhh, nk jaga diorg agak ssah r sbb diorg ni ade kategori, totally blind & partially blind.. naseb aku jage bhgian partially blind, xdela ssah2 nk guide diorg time lari.. Din ngan Mary jage yg totally blind.. cian gak r diorg sbb kena lari2.. bayangkan ade 150 td smua dak khas 2, half of them are totally blind.. Mary siap kena 'tumbuk' ngan diorg.. yela, klu da buta manela nk nmpk kn, tgn pon hayun sane, hayun cni.. naseb ckit jek, hampir2 gak spec dia nk pecah.. all stages done around 630 pm, ktorg pon grak blik.. taw jela klu grak time peak hour cm ni kt KL, konpem jam r.. aku pe lg, ngan letih lari2 td, tido r.. sedar2 jek da smpi kt pintu masuk Uitm.. smpi dpn fakulti start motor trus grak blik.. huh, lega..

Kt cni ape aku nk citer sebenarnya pasal tajuk research aku.. bkn aku jek, dak2 klas aku skali.. patutnya, bnda ni klu nk cri tajuk kena cari supervisor sendiri, the supervisor is a Sport Science lecturer itself.. nk pendekkan citer, smua bdk da dpt supervisor sendiri & tajuk skali.. tp last minit mase nek jek cuti ari 2, tiba2 ketua program ktorg ckp smua tajuk 2 batal.. fuhhhh! mmng meletop r jawabnye.. Along lg r, da siap r 25 journal & supervisor pon da approved.. gler ah.. pas 2 ketua program ckp tajuk skrg ni 1st come 1st serve.. lg r terbakar dngr.. dia ckp kena amek undi kt bilik dia & nk jmpe dia kena ikut ngan nombor undi 2.. aku dngr jek cm 2 trus jek lincah pg jmpe dia,, dia ckp kol 12 lbih cm 2 da leh amek undi.. aku dtg jek fakulti time 2, tiba2 dpt msg tajuk kuar Isnin dpn.. laa, mcm pundek plak citer.. pe bnda ni, soh hntr 25 journal 28hb/2 ni, tp tajuk xkuar2 lg.. ko ingt snng ke nk cari journal, on google or yahoo klik jek da dpt?
WTF r.. klu cari 25 pon lom tntu approved.. fuhhh, mmng tak r (kate nabil).. pas 2 mase nk amek undi jek aku dngr da start dr no. 32.. aikk, pelik gak aku.. mane lg no. 1-31 aku ckp?? rupe2nye dak2 minor B da amek dlu da.. mmng bulls**t r.. kate amek undi, tp no. 31 ke bwh diorg da conquer.. mmng palat, seyes aku ckp.. pas 2 mase cabut undi aku dpt no 38.. okayla, not too far.. so, kita tgk jela aku dpt tajuk ape..

Dan org2 yg suka menipu & busuk hati ni aku harap Allah jela membalas jasa jahat diorg.. xpayah nk busuk hati, Allah 2 maha kuasa la.. ko nk lawan ke? lawanla klu berani..

Smpi cni jela bebelan aku arini yg wat kepala aku serabut..

sekian,
Natasha Hudson..

p/s: smlm aku dpt mkn sate kajang.. sumpah gler bez.. hahaha.. tanx kt dak2 umah aku coz join skali g kajang smlm..

No comments: