Saturday, February 7, 2009

Walimatul Urus..

Salam..

Smlm, 7hb Februari 2009 merupakan tarikh keramat bg 2 org kwn lama aku (lama xlama sgtla) berkahwin dgn pasangan masing2.. sorang merupakan kwn sekolah menengah aku dlu mase kt Sek Men Tun Perak, Muar, Hartini Bt Mat Jais.. menurut sumber2 yg blh di percayai, dia kawen ngan mmbr akak dia kot, seingt akula.. sorang lg mmbr aku mase sama2 wat diploma kt Uitm Samarahan, Swak, Mohd Radzi B. Abd Rahman.. aku respekla ngan si Radzi ni, br setahun lbey jek keje da blh kawen.. hehehe.. xsilap aku, dia keje kt private school, sbb 2 la gaji dia byk kot.. dia xdpt smbng Degree time 2 sbb mslh financial, so dia trus keje.. Dan pada Tini, lama da aku xcontact dia, pas 2, tiba2 jek dia ckp nk kawen.. suprised gak r sbb yela, umur sebaya aku da nk kawen, aku ni bila la agaknye kn.. hohoho..

So, for both of them, congratulation and I wish you Selamat Pengantin Baru & Semoga Di Rahmati Allah swt.. semoga kekal hingga akhir hayat.. minta ampun dr ujung rambut smpi ujung kaki sbb xdpt dtg wedding korang, bz r beb ngan study.. May Allah bless U!

Sekian,
Marsha Milan Londoh

2 comments:

Aie said...

haha ko pon ada blogspot pulak dah

Musezafar GB said...

biasala po, aku ikut ko jek semua..
hahaha..