Tuesday, August 4, 2009

Island In The Sun..

Haish, tiba2 plak aku rasa rindu kat parents aku.. ini disebabkan time lunch tadi aku cuba untuk menukar selera supaya tak makan nasi.. so aku decide pergi makan kt PKNS, Restoran FC.. masuk jek kedai tu, mata aku terpandang mee kari.. aku pon order la dengan air sirap bandung.. bila makanan tiba jek, aku rasa sangatla tak best mee kari tu.. tiba-tiba aku teringat mee kari mak aku - kuah penuh dengan daging dan kerang, tauhu dan ditambah plak dengan kasih sayang seorang ibu.. ciss, tak boleh jadi ni.. sebelum puasa nanti aku kena balik rumah gak.. tapi aku tak boleh nak janji, kerja aku tersangatla banyak.. thesis aku tak gerak satu apa pon lagi.. data pon tak collect lagi.. haishhhhh..
Sekian,
Zarina AF2

4 comments:

miss diyana said...

makcik nak escrim satu...pastu pnjm spa...heheheehe..muke mus mcm mok die la...

Musezafar GB said...

boleh.. boleh jalan! haha..

Tapak Kaki said...

nnti 20 tahun akan dtg, muka ko sama mcm ayah ko. dan kemungkinan besar ayah ko lbh hensem dr ko..hehe

Musezafar GB said...

cis.. aku ngan bapak aku sama hensem!