Friday, August 21, 2009

Tak kira tua atau muda..

Hari ini merupakan hari paling rugi bagi aku.. mana taknya, terlepas aku nak makan nasi lemak free kat office.. ni semua pasal nak collect data pagi tadi.. haish, aku tengok dia punye ikan bilis + kacang je dah 1 mangkuk besar.. puas untuk aku tak makan sampai malam.. haishh..

Takpe, hari ni aku balik Muar dan juga akan bersahur dan berbuka di sana.. semua adik-beradik aku balik.. yeah! mee kari akan menjadi menu untuk aku berbuka pada keesokan hari..

p/s: kepada kaum muslimin dan muslimat, ini kamera terbaru aku..

Sekian,
Fauziah Ahmad Daud

4 comments:

Tapak Kaki said...

haaa.nnti leh la aku main2 ngan kamera baru ko tu.hehe

Musezafar GB said...

ko punye pasal, semua boleh din.. ;)

Tapak Kaki said...

owh..yeke.. (pastu buat muka x percaya)...haha

Musezafar GB said...

yela din.. tapi kena ajak aku maen futsal..
haha..