Friday, August 28, 2009

Yusuf Taiyoob..

pagi tadi aku bagun sahur pukul 5.06 am (mengikut jam handphone aku)..

5.06 am: jam handphone aku berbunyi.. aku kejut Lah (roomate aku).. aku cakap ngan dia, jom sahur kat Medan (tempat makan kt seksyen 7).. takde respon.. Lah cakap, "kita sahur kurma dengan air jela?".. aku boleh jek, sebab mata memang rabak gila, tak boleh nak buka.. aku makan kurma 2 biji dan 3 teguk air mineral.. kurma tu aku dapat free masa bacaan yasin kat ofis.. brand apa aku tak sure, tapi bungkusan kotak dia sebiji macam kurma Yusuf Taiyoob..

5.24 am: aku rasa mengantok.. aku decide untuk tidur jap, 5.38 am aku nak bangun minum air lagi sebab waktu imsak pukul 5.42 am..

5.54 am: aku tersedar, azan subuh berkumandang.. tiba2 mulut aku rasa manis, hasil tinggalan kurma tadi.. haishh..
batal ke puasa aku?

Sekian,
Vanidah Imran

7 comments:

Tapak Kaki said...

ko telan je sambil pura-pura tidak tahu.. lalu ko minum seteguk air lagi. barulah ilang rasa manis tu.. -sekian tips kali ini-

Musezafar GB said...

aku cuba gak, tapi tak tertelan.. nampak sgt Tuhan nk tunjuk aku jgn buat benda2 jahat..
hehehe..

Jose' Patrick said...

yakin pada diri sendiri beb........

Musezafar GB said...

ok bah..
sa pciya sama diri sa..
tanx a lot..

miss diyana said...

weh kurma hamdan taiyob takde ek..hahahha

Musezafar GB said...

tnggu en. yusof bankrupt.. hahaha..

miss diyana said...

tak sengaje takpe...pastu g kumuh2...len kali pas sahur gosok gigi..apo la ekau ni..den tapik palo kali kan br tau..