Friday, December 4, 2009

Bangat yang teramat sangat..

Selama 2 minggu dah aku jadi Babysitter.. sangat memenatkan + best + kadang2 tak larat nak layan.. tapi she still toddler, memerlukan perhatian dari Uncle dia yang kacak ni..

hari tu ada aku tengok Youtube, pasal pukul orang la ni.. ada juga manusia yang tak berhati perut.. suka sangat dengan keganasan.. kalau orang tu buat salah pon, setakat curi baja, tak payahla kau nak belasah dia sampai separa mati.. siap kelar tangan orang tu.. kau ingat kau sape nak buat undang2 sendiri? kau tengok la nanti nasib anak bini kau..

baru beberapa hari ni aku tidur pakai selimut.. benda yang jarang aku buat sebelum ni.. oh lupa plak, bilik aku dah pasang aircond.. sejuk!

minggu depan aku nak pergi Shah Alam, cari kerja.. mencuba nasib sahaja..

petang nanti sambung jadi Babysitter balik.. penat nak melayan budak2.. macam mana la nasib aku kalau dah ada anak sendiri kan.. haishh..

p/s: pasal cerita aircond tadi cuma rekaan semata2 sahaja.. jeles dengan bilik kakak & parents aku baru pasang aircond.. cisss!

Sekian,
Manohara

8 comments:

mosyuki borhan said...

permohonan anda sbg fotografer utk bulan 1 telah diterima
nnt sy akan pas nombor fon anda kpd bos~
:)

Musezafar GB said...

mekaseh2..
hohoho..

Tapak Kaki said...

MUSIM HUJAN PUN MAU PAKAI AIRCOND JUGAK KE...

Musezafar GB said...

rezeki anak2 Din..
hehehe..

miss diyana said...

mus poyo..kacak ker uncle??

Musezafar GB said...

jeles la tu.

Nini Hartini said...

berapa umur anak buah ko tu apar?

Musezafar GB said...

1 tahun 10 bulan rasanya..
belum cukup umur utk nk daftar kat PASTI..
hehehe..