Tuesday, December 29, 2009

Ceritera baru dan juga baru dan lagi baru..

Semua orang bercerita pasal azam tahun baru.. tapi kenapa tak buat masa awal muharam haritu? aku patutnya memang nak post masa awal muharam haritu, tapi lupa klik publish post.. sumpah, aku tipu..

ni 1st time dalam hidup aku, aku men'list'kan azam tahun baru sebab sebelum ni kalau ada pon, macam tak wujud sebab tak pernah untuk dilaksanakan.. korang pon sama kan, jangan tak mengaku plak..

Ini merupakan secara kasar sahaja azam tahun baru..

1. Nak jadi orang yang berguna pada mak & abah.

2. Nak cari kerja yang halal.

3. Tak mau untuk melengah-lengahkan waktu solat.

4. Nak cari duit banyak2 (boleh kahwin cepat.. yeah!).

Aku rasa ni jela dulu azam tahun baru aku dan seterusnya.. 4 pon cukuplah, kalau banyak sangat pon bukannya buat betul2, kan? yang di atas ni merupakan target aku untuk masa hadapan..

Anda pula bagaimana?

Sekian,
Sharifah Aleya

11 comments:

mosyuki borhan said...

sume ni kewajipan dol!

Yuki Yusuf said...

saya tak ada azam..
tiap2 tahun pon tak berazam

selamat tahun baru!!

Musezafar GB said...

nobit: sebab tula aku hilite.. hehe..

koyuki: ni pon azam yang tak pernah2 dibuat selama ni.. hehe..

aRien de GreaT said...

mus..ko asyik singgah je aku nmpk..haha..tpi xtggl jejak lak ek...huhuu...

lupe nk tya..result cmner??ok???

Musezafar GB said...

arien: sory la, xsempat nk tinggalkan footprint.. hehe

result okay, b+.. ko brape?

aRien de GreaT said...

alamak ai...
aku pun b+ jer..
ni msti ko trlepas n3 aku nih....haahhaha

so sama2 lah kite mengradkan diri yer thun depan..
ko dh kjer ker??

Musezafar GB said...

aku taw ko dpt b+, saje tnye lagi sekali.. hehe..

lom lagi, tgh mencari ni.. ;p

aRien de GreaT said...

hahaha..kuang asam ko..hmm..serabut kpala aku cri kjer....duit talak..ssh hti...duit konvo kena bayr...hahaha

Nur Suhaila said...

selamat tahun baru babe!
lepas ni kalo kite kuar agak2 time nak solat..
saling ingat m'ingati ok?
ko tetap kawan terbaik!!

miss diyana said...

sama la aku pun terlupe terus..azam aku simple jer..
1.mau dapat kerja yang sejiwa ngn aku
2.tak mau tinggal solat dah
3.cari jodoh..hahaha..(ni tak penting sgt buat waktu nih)

amacam..haha

Musezafar GB said...

arien: xpe, slow & steady beb, insyAllah dpt jg keje tu ;)

sue: orait beb, promise me, we'll be frens forever ;)

didi: jodoh tu insyAllah ada, cuma lambat ngan cepat jek ;p