Sunday, November 29, 2009

Hot Demm! Prosperity burger 1.. sangat mengidam..

Semalam lepas tengok bola Portsmouth vs Man Utd (tak sia2 aku letak Rooney captain), aku pergi bandar Muar jap nak cari burger sebab dah pukul 1 pagi.. kat area rumah aku time2 macam ni dah tutup, area2 town jek buka lagi.. aku pergi dengan adik aku..

masa on the way, aku lalu la satu jalan shortcut ni, tiba2 kereta aku tak boleh nak jalan sebab ada 1 kereta ni boleh plak block jalan shortcut tu.. manusia jenis apa aku pon tak tau la.. macam baru dapat lesen 3 hari lepas jek.. so, aku hon la.. no respons.. lepas tu, ada sorang brother ni nampak, dia cakap tunggu jap sebab dia nak panggil owner kereta tu, owner tu singgah kat 7 eleven..

after a few minute, brother tu pon keluar la.. nasib dia angkat tangan tanda sorry la tu agaknya.. dalam hati aku dah sumpah seranah ni.. aku cakapla, kalau kereta Bentley or Porsche takpela.. ni kereta Mazda ntah zaman batu ke apa dia pakai.. okay fine, tak baik untuk kita mengutuk orang.. banyakkan bersabar.. so, brother tu pon alihkan kereta dia.. aku cakap ngan adik aku, duduk jek Muar, tapi b*****g.. bila aku tengok no flat dia, NS 1**1..

tiada komentar untuk orang2 nogori di sini yea..

Sekian,
Nur Kasih

2 comments:

mosyuki borhan said...

msti jalan kt sbelah 7E bentayan..btul ker?

Musezafar GB said...

tepat sekali..
xblaja sivik betul org tu..
hahaha..