Friday, November 13, 2009

Entri yang paling membosankan..

Hari tu aku sms kawan aku.. "wei, jom futsal?".. dia reply.. "jom, kat mana? kol berape?".. pastu kat bawah message dia ada tulis 'Edward Cullen'.. aku rasa lah, kalau Hamid Gurkha tengok message tu, mesti dia gelak guling2 dan sound kawan aku tu.. "kalau tak pahit, bukan tongkat Ali namanya".. hahaha.. tak lawak, aku tau..

under pressure, bila dapat final draft thesis aku balik.. aku kena baca journal balik.. part ni yang paling aku benci.. kalau di suruh masuk acara fear factor makan cacing berulamkan telur burung unta, aku sanggup.. tapi boleh ke di gantikan dengan baca journal? tak mungkin..

genap hari ni, cukup lagi seminggu.. 3/4 dari gelora jiwa raga akan terbang.. haishhh.. wake up man!

aku tak boleh nak tipu diri sendiri..
it takes a month & half..

Sekian,
Ayu Raudhah

2 comments:

miss diyana said...

usaha tangga kejayaan weh..jgn give up...ko leh nyer..tapi aku yang dah antar ni pun takut..dont worry

Musezafar GB said...

tanx d..
Alhamdulillah, so far semua berjalan dengan lancar..
AMIN..