Friday, November 6, 2009

Suram pagi ku yang telah lama pergi, saat ku kenali kamu..

Hari ni kerja aku tak berapa nak banyak.. macam biasa, menghambakan diri dengan Mr Thesis.. buat sampai aku lemau.. En. Lah yang tengah bertungkus lumus study pasal subjek pemakanan yang seimbang untuk manusia lemah syahwat pon naik tepu dah otak dia.. aku agak medulla oblongata dia jam kot..

Malam kami dinner bersama, setelah sekian lama tidak ketemu.. we are totally different.. dia tiada rupa.. aku macam biasa, kacak, iras Farid Kamil.. sikit..

aku pendengar setia X-fm.. on the way balik masa nak parking kerete, lagu Maximus - Katakan Padamu ke udara.. aku tak jadi parking, pusing flat aku jap bagi lagu ni habis..

bukan apa, lagu ni jadi ringtone Dion kalau awek 'baru' dia call.. $WeEt kan? (kena tulis macam tu bagi effect).. Dion sangat addict dengan lagu ni.. hilang dah jiwa Dream Theater..

p/s: movie ni terbaik-tabik!

Sekian,
Darling Nasreen Ngasri

10 comments:

LoveShak said...

bila dah tengah angau.... wahahahhaha... lagu dream theater pun dia dgr macam lagu indon gak :))

Musezafar GB said...

betul, ni semua perempuan punya pasal..
hahaha..

^(r@z3yb3@ut!FuLL^ said...

++hey mr muse..huhu..i wave a goodbye 2 u 2 my buddy..haha..wahh!!~~ermm..well..xsume pompuan nye psal gak arr bro..ekeke..tp klo nk pk2 kdg2 btol gaksz..but both still same..woman need man 4 disz life n vice versa..wahh!!~~

Musezafar GB said...

betul tu.. masing2 memerlukan antara 1 sama lain.. ;p

mosyuki borhan said...
This comment has been removed by the author.
mosyuki borhan said...

cehh~
jgn lupe futsal ngn team aku! wajib!
layan 'sekejap' di prologtanpanoktah
hehehe

Faris said...

engkau ni ada2 je mus..

Musezafar GB said...

nobit: insyAllah, akan ku berpuisi di prologtanpanoktah.. hehehe..

msrano: bosan siot, kaki xsepak bola.. hehehe..

Nur Suhaila said...

angauu!!!

Musezafar GB said...

aku angau sikit jek okay.. sikit ;p